۱۳۸۹ دی ۳, جمعه

هدیه‌ی کریسمسی بابانوئل های حاکم بر ایران.!

هدیه‌ی کریسمسی بابانوئل های حاکم بر ایران که حاکمیت خود را از خدا می دانند، اعدام یکی دیگر از جوانان هموطنمان به نام "حبیب الله لطیفی" است، که قرار است در روز یکشنبه اعدام شود...
کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران به نقل از صالح نیکبخت، وکیل حبیب‌الله لطیفی، دانشجوی کرد، اعلام کرد که حکم اعدام این دانشجوی کرد به او ابلاغ شده و قرار است که روز یکشنبه هفته آینده اجرا شود.
بر اساس این گزارش، اتهام حبیب‌الله لطیفی، دانشجوی کرد که در اول آبان ۸۶ بازداشت و به زندان سنندج منتقل شد، «محاربه» اعلام شده است. حبیب‌الله لطیفی، آن طور که اجلال قوامی، سخنگوی سازمان حقوق بشر کردستان، به رادیو فردا می‌گوید حکم اعدام آقای لطیفی که پیشتر توسط دادگاه بدوی در سنندج صادر شده بود، با اعتراض وکلای مدافع پرونده به تهران رفت. اما چند روز پیش حکم اعدام از طریق شعبه اجرای احکام سنندج به صالح نیکبخت، وکیل حبیب‌الله لطیفی ابلاغ شده و قرار است روز یکشنبه به اجرا درآید.
با این حال هادی قائمی، سخنگوی کمپین بین‌المللی حقوق بشر در ایران، معتقد است، دلایلی که برای اثبات این حکم آمده به عملیاتی برمی‌گردد که هر گونه دخالت در آن از سوی آقای لطیفی به شدت تکذیب شده است.

آقای قائمی به رادیو فردا می‌گوید که دادگاه شواهدی را که علیه آقای لطیفی به کار رفته به وی یا وکیلش نشان نداده و تنها به سخنان نیروهای امنیتی تکیه کرده است.
در ماه های گذشته نیز شمار دیگری از زندانیان سیاسی کرد در ایران اعدام شده‌اند که از جمله می‌توان به فرزاد کمانگر و شیرین علم هولی اشاره کرد.
اعدام این زندانیان، اعتراض‌های گسترده ای را در داخل و خارج ایران به همراه داشت.
همه با هم این اقدام جنایتکارانه‌ی رژیم ولایت فقیه‌ را محکوم می کنیم..