۱۳۸۹ آذر ۲۸, یکشنبه

سند مهمی که به ویکیلیکس می‌پیوندد!!! (طنز)



در شب 27/9/89 کودتاگر قرن 21 در ایران، یعنی دکتر محمود احمدی نژاد، طی افشای سندی محرمانه به شیوه‌ای کاملا محترمانه!! مردم را نسبت به این سند مهم (یعنی حذف یارانه‌ها) آگاه کرد. وی در این سند بیان کرد که : "این پول مال مردمه تو جیب مردمه". محمود احمدی نژاد گفت: امروز ما یارانه‌ها را حذف کردیم چون که این پول مال مردمه، دیگه‌ شرم داشتیم از بس پول مردم رو چاپیدیم و در جیب هایمان ریختیم و برای حماس و حزب الله فرستادیم،
ما هم میگیم : چوخ ممنون داش ممود از کی تا به حال این پول ها از جیب حماس و حزب الله به جیب مردم ایران حلال شد؟؟"
ممود در آستانه‌ی شب یلدا در ادامه‌ی این سند بیان کرده‌ است که: " نان مهمه، مردم باید نان رو خوب بخورند، نان مال مردم است".
دیگه‌ خدا و میستر تایم (امام زمان) را هم خوش نمیاد، این همه مردم قرآن (نان) را زیر پا لگد مال کردند و در شکم هایشان قاطی (عن‌هایشان) کردند، همه‌ توصیه‌ می کردیم که نان ال و نان بل... اما کو گوش شنوا؟؟؟؟ اما امروز اعلام می کنیم که مردم باید نان رو خوب بخورند، یا خوب نان بخورند، خوب آن را بجوند، موش هم اگر در کمین آرد بیاستد یک بمب اتمی به قربانش می کنیم، نان مهم است چون قرآن است. مردم باید نان بخورند، نان خوب و پخته‌ شده‌ بدون جوش شیرین یا همراه با جوش شیرین یا نان فانتزی و تستو و سنگک و روغنی و تخم مرغی رو بخورند. در کل نان مهم است.. اما ما که می خواهیم عدالت رو به طور کامل اجرا کنیم، 4000 تومان دیگر رو در جیب مردم می گذاریم تا گریشان نگیرد، مردم ما که گدا و مزدور هستند چهار هزار تومان دهانها را چفت و بست خواهد کرد و باک ها را لبریز از بنزین و گاز می کند.! بسیج را هم بسیج کرده‌ایم تا قیمت ها را کنترل نماید و علامت استاندارد ایران را به نشان مرغوبیت بسیج تأیید نماید. این حق مردم ماست که رأیشان را بچاپیم و خود را بر آن ها تحمیل سازیم، ما ادامه دهنده‌ی ولایت علوی هستیم برای رسیدن به مهدویت.!
..................
رونوشت به ویکیلیکس.
رونوشت به میستر تایم (امام زمان).