۱۳۸۹ دی ۷, سه‌شنبه

سیاه‌ نمایی + جلادی اسلامی

سیاه نمایی و دروغ های شاخ و دم دار آخوندهای ولایت فقیه‌، که هر یکی برای خودشان یک پا کارشناس!!! در تمامی زمینه‌ها شده‌اند، تمامی ندارد. این بار وزیر نا محترم اطلاعات و امنیت جناب حیدرمصلحی نامحترم، در مورد بازرسی ایمیل ها بدون اینکه خود کاربر هم متوجه باشد، و در واقع به شیوه‌ی فضول منشانه و جاسوس بازی خبر می دهد.. واقعا که شرم آور است، آخه‌ جناب نامحترم وزیر اطلاعات! ناف شما را با دروغ و سیاه نمایی بریده‌اند یا با تکنولوژی.؟ مگر سایت های گوگل و هاتمیل و یاهوو و.. غیره‌، بایستی بروند کاسه‌ کوزه‌هایشان را جمع کنند چونکه موجودات ماورایی از آسمان باریده‌اند و یک شبه شما و دستاندرکارانتان را تعلیم داده‌اند که چگونه به زندگی خصوصی دیگران سرک بکشید، آخه‌ دروغ هم می گفتید یه‌ کم اگه‌ گنده‌تر می بود بهتر باورمان می شد..
محض آزمایش، ایمیل های مرا چک کنید ببینم شما چگونه می توانید به آن ‌همه ایمیلی که من هر یکی برای کاری باز کرده‌ام، کنترل می کنید، حالا ظرف 48 ساعتی که فررررمودین نه، ظرف 480 سال آینده‌ هم فرصت دارید... این هم لینک دروغ این جناب نامحترم.!
این جناب نامحترم و دولت متبوعش! تنها می توانند به افراد اتهام بزنند فعلا که "حبیب" از دم طناب گذشت، هر چند بسیاری از معترضان و خانواده‌ی وی را دستگیر کرده‌اند، اما اینبار روح تشنه به خون شما به هیچ وجه‌ آرام نمی گرفت تا اینکه دو نفر دیگر را امروز سه‌ شنبه به چوبه اعدام سپاردید، علی صارمی و علی اکبر سیادت دو زندانی سیاسی و امنیتی، قربانی آزادی و دمکراسی و کینه‌ جویی های شما شدند.. حتما در این ماه حرام می خواستید تلافی خون حسین را دربیاورید.. اعراب جاهلی که از شما عاقل تر بودند که در ماه‌های حرام جنگ و خونریزی نمی کردند، اما شما از محمد و علی و یزید و حسین خوب اعدام کردن و خون ریختن را یادگرفته‌اید. هر وقت روح سرکش و جلاد اسلامیتان سرکشی کرد، "آرمان منوچهری" در راه آزادی و خردگرایی آماده‌ی دار زدن است.