۱۳۹۱ بهمن ۲۴, سه‌شنبه

دانلود کتاب‌های منتقد اسلام و ادیان، کتاب‌های ممنوعه و نایاب ۱-۲۰


چنانچه با فیلترشکن یا پروکسی از وبلاگ بازدید می‌کنید و نمی‌توانید کتاب‌ها را از Hotfile دانلود کنید، لینک دانلود کتاب را بدون فیلترشکن و پروکسی باز کنید تا به آسانی قابل دانلود باشد. همچنین می‌توانید کتاب‌ها را از 4shared بدون هیچ محدودیتی دانلود کنید:  http://www.4shared.com/dir/25086653/6583f51b/sharing.html



۱:      http://hotfile.com/dl/122341790/3ae9f8a/Dar_Peykar_Ahriman.pdf.html

کتاب “در پیکار اهریمن” نوشته “دکتر شجاع الدین شفا
مبارزه هزار ساله فرهنگ ایران با مکتب دکانداران دین
این کتاب به منظور ادای یک احترام عمیق ملی به فرهنگ ایرانی تدوین شده است و انتشار آن درود صمیمانه ای است به این فرهنگ دیرپای سرافراز و تسلیم ناپذیر که سه هزار سال است در نشیب و فرازهای یک تاریخ پرکشاکش، نیرومندترین عامل بقای ملی و ضامن همیشگی استمرار هویت ایرانی ما بوده و هست. این فرهنگ بارها و بارها هویت ملی ما را در برابر ضربات کمرشکن بیگانگان و در برابر استیلای فرهنگهای غیر ایرانی پای برجا نگاه داشت. فرهنگ کهن مغرور و سرکش ایران، در برابر ضربات بی امان دکانداران دین برجای ماند و قرنی بعد از قرن ادعانامه خود را علیه کارگزاران ریا قطورتر کرد. کتاب حاضر به منظور آشنایی بیشتر فرزندان جوان ایران با همین ارزش های غرور انگیز فرهنگ ملی تدوین شده است که شامل برگزیده هایی از اشعار قریب به 150 سخنور گذشته ایران از فردوسی در قرن چهارم هجری تا پورداوود در پایان قرن چهاردهم، برگزیده اشعار سنتی و اشعار نو از 70 سخنور معاصر و برگزیده ای از داستان های کوتاه یا صفحاتی از رمان های نویسنگان نیم قرن اخیر ایران است.







۲:  http://hotfile.com/dl/131216184/7cdee41/Rishnameh.PDF.html
  

کتاب “ریشنامه” نوشته “نون قندی
وقتی می توان برای مشتی بی وطن (آخوند)، تازی پرست (پاسدار)، بی غیرت (بسیجی)، وحشی و جنایتکار (لباس شخصی) و کاسه لیس (نیروهای مزدور انتظامی) لطیفه ساخت، دور از شعور و عقل و درایت است که برای هم میهن ترک، لر، شمالی، قزوینی، اصفهانی، همدانی و … لطیفه سازی کنیم. ریشنامه، نمایشگر خشم و خروش روحی و فکری ایرانیان علیه جنایتکاران چپاولگر یعنی آخوندها، پاسداران و بسیجی هاست. ریشنامه مفصل ترین مجموعه لطیفه های سیاسی برای دکانداران دین و کاسه لیسان آنهاست. ریشنامه یک حرکت فرهنگی و سیاسی در راه شناخت طنزآلود اسلام و آخوند است و آغازگر حرکتی بنیادی در دو زمینه است: مرحله نخست پایان دادن به لطیفه سازی علیه یکدیگر به منظور حفظ اتحاد و انسجام و در گام بعدی به ریشخند گرفتن اشغالگران تازی پرست میهنمان.





۳:   http://hotfile.com/dl/119539726/d8cb236/Quran_Kalam_Mohammad.PDF.html


کتاب “قرآن، کلام محمد” نوشته “دکتر لطف الله روزبهانی
آیات مکی قرآن آیاتی هستند که محمد آنها را در مکه نوشته و صرفا رنگ و بوی اصلاحی و انسانی دارد که دقیقا برای جا افتادن زده و نوشته شده است، ولی آیات مدنی که در مدینه نوشته شده فقط رنگ و حال جنگ و غارت و گردن زدن دارد. حال، چطور میتوان باور داشت که الله متعادل در زمان کوتاهی که دستش از همه چیز کوتاه است حرف های خوب بزند، مردم را فریب دهد و وقتی هنوز فرستاده اش در مکه صاحب قدرت نشده، کلامش رنگ و بوی معصومیت و انسانیت دارد و وقتی که او را به مدینه می فرستد و صاحب قدرتش می کند، 180 درجه تغییر عقیده داده و تنها به خونریزی و غارت و مسایل سکسی می پردازد. با یک نگاه سطحی به قرآن دو نکته دستگیر خواننده می شود، اول اینکه در ابتدای کار تمام سوره ها طول و دراز بوده و این مربوط به زمانی است که محمد، حوصله و وقت زیادی داشته و کپی برداری او از فرامین زرتشت و یهودیت و مسیحیت، سر فرصت انجام میگرفته. هرچه به انتهای قرآن نزدیک تر می شویم، سوره ها محدود به چند آیه می شوند که بیشتر آنها تکراری است و به جنگ و خونریزی و غارت خلاصه می شود که نشان دهنده ته کشیدن مفروضات محمد است.



۴:  http://hotfile.com/dl/107371941/09da7f7/Mohammad_Payambar_Shah_Arab.pdf.html

کتاب “محمد، پیامبر شاه عرب” نوشته “دکتر لطف الله روزبهانی
در 31 سوره از 114 سوره کتاب آسمانی مسلمانان، از جنگ و خونریزی و غارت و قتل و کشتار سخن رانده شده. به استناد اوراق سیاه تاریخ اسلام، مستخرج از معتبرترین تاریخ نویسان عرب و مشهورترین اسلام شناسان غربی، محمد هزاران نفر را به اتهام مشرک و کافر بودن از دم تیغ گذراند و چشمهایشان را درآورد و با دست های قطع شده در بیابان های سوزان عربستان رها کرد. در زندگی کدام جنایاتکاران، شاهد همبستر شدن شخص فاتح با زنان و کودکان پدر و مادر مرده هستید، آنهم درست در کنار کالبد پاره پاره شده آنان؛ کاری که محمد در مورد یهودیان بنی نضیر مرتکب شد. محمدی که وعده گنج خسروان و زنان زیبا را داد، تمدن هایی را به نابودی کشاند و سایه شوم تئوری های واپسگرایانه اش 14 قرن و اندی است که بر سرزمین های مفلوک جهان سومی و دست نشانده افتاده و روزی نیست که قتل و کشتاری بین پیروانش با شعبات مختلف که در دل مذهب او ساخته شده اتفاق نیافتد. تحت نام خداپرستی، انصارش ثروت های ملل دیگر را تصاحب نمودند، هزاران زن را کنیز خیمه و بارگاه ساختند و تجاوز به ناموس دیگران برایشان از پیش پا افتاده ترین مسایل بود. محمد ایدئولوژی اسلام را ارزانی داشت، دیانتی که همواره وسیله وصول امارت و قدرت و سلطنت بوده و از اصول اخلاقی در آن یافت نمی شود. تعداد زوجات محمد در حقیقت سند اسارت زنان بوسیله مردان است و چه دردا که ایران، قربانی نخست این فاجعه بود.




۵:  http://hotfile.com/dl/123409623/ef01abe/Khonyagar_dar_Khon.pdf.html

کتاب “خنیاگر در خون” نوشته “میرزا آقاعسگری (مانی)
در شناخت و بزرگداشت فریدون فرخزاد
میتوان فریدون فرخزاد را با ویکتور خارا شاعر مردمگرا و انقلابی شیلی مقایسه کرد. شاید این قیاس ذهن آنانی را که مرغ همسایه را غاز می دانند و در عین بیگانه پرستی، هر چیز خودی را خوار می شمارند بیاشوبد. این قیاس می تواند خشم بنیادگرایان چپ نمای ایران را که سوای شاعران انقلابی مردم ایران همچون سعید سلطانپور، خسرو گلسرخی و چند تن دیگر، برای کمتر شاعر و هنرمند دیگری ارزشی درخور قایل اند، برانگیزد. این قیاس می تواند بنیادگرایان و مدعیان دروغین چپ را که ماهیتا مسلمانند و از شاعر و هنرمند قداست و سجایائی مانند امامان و پیغمبران طلبکارند برنجاند. با این همه من نه تنها فرخزاد را با ویکتور خارا می سنجم بل که وی را از جهانی فراتر از خارا می دانم، چرا که اگر ویکتور خارا شاعر و آوازخوان بود، فرخزاد، هم شاعر بود، هم آوازخوان، هم شومن بود و هم هنرپیشه. اگر ویکتور خارا خواننده ای بود پرخاشگر به حکومت دیکتاتورهای شیلی، فرخزاد خواننده ای بود دشمن دیکتاتورهای اسلامی و فراتر از آن، افشاگر دین و خرافات این اصول گرایان ریشو و مرتجع.



۶:  http://hotfile.com/dl/107372498/e10b98a/Mehdi_Bia.pdf.html

کتاب “مهدی بیا” نوشته “دکتر لطف الله روزبهانی
در این کتاب می خوانیم که امام یازدهم شیعیان اصلا فرزندی نداشته و در تمام کتب مذهبی و تاریخی وقتی به شکل و شمایلش اشاره می شود، قد بلند بوده و ریش و سبیل نداشته، رشد سینه هایش غیر طبیعی بوده و قیافه خواجه گونه داشته و بخاطر ظاهرش خود را از انظار مخفی می کرده. با این تفاصیل و در نظر گرفتن مسایل ظاهری حسن عسکری و تطبیق با علم ژنتیک امروز، امام یازدهم شیعیان مبتلا به بیماری کلاین فلتر بوده و بنابراین اصلا نمی توانسته بچه ای بسازد. این مساله را صدها بار برادرش جعفر بیان نموده است. اما وقتی دکانداران دین بخواهند متاع دروغ و ریا و سالوس بفروشند، براحتی شخصی را از لیفه شلوارشان در می آورند و برایش تاریخ تولد می گذارند. معجزه در قصه پردازی های مذهبی نقش والایی دارد مثل باز کردن دریا توسط موسی، زنده کردن مرده توسط مسیح، حامله شدن مریم خانم از خدا و … جای تاسف است که در قرن بیست و یکم هنوز کسانی هستند که به اراجیف مذهبی باور دارند و با اعتقاد خود و با پول نذر و خمس و زکات، چرخ های پر تجمل مشتی مفت خور و رمال را می چرخانند.



۷:  http://hotfile.com/dl/107373000/35ce371/Dive_Moghadas.pdf.html

کتاب “دیو مقدس” نوشته “دکتر لطف الله روزبهانی
داستان زندگی خمینی هندی زاده و خانواده و اجدادش و چگونگی ترویج شیعه گری توسط انجمن مسلمانان هند. سید مصطفی، پدر روح الله، از کودکی به زراعت و بزچرانی مشغول بود. او در سن 22 سالگی با دختر یکی از مالکین کوچک خمین به نام هاجر احمدی ازدواج می کند که از آنها این بچه ها متولد می شوند؛ سید مرتضی معروف به آیت الله پسندیده، گوهر السادات، فخر السادات، بچه های چهارم و پنجم که هردو پسر بودند و در کودکی فوت می کنند و بچه بعدی روح الله و پس از روح الله کودک دیگری متولد می شود به نام سید محمد. روح الله در تاریخ 13 صفر 1319 هجری قمری در خانه هندی های خمین متولد می شود و چون طبق احادیث اسلامی روز 13 صفر را نحس می شمارند، تاریخ تولد و ثبت وی را به 20 جمادی الثانی تغییر می دهند…


۸:   http://hotfile.com/dl/100386820/daca5cc/Mohammad_Azno_Bayad_Shenakht.pdf.html


کتاب “محمد پیامبری که از نو باید شناخت” نوشته “عبدالعلی بهشتی
ای ایرانی، آیا وقت آن نرسیده است که با ایجاد حکومت قانون و جایگزین کردن قوانین انسانی به جای قوانین وحشیانه و شیطانی اسلامی، این لکه ی ملوث ننگ آور را از صفحه ی تاریخ خود بشوییم. در این کتاب تناقضات قرآن و قوانین وحشیانه و قرون وسطایی اسلام بررسی می شود و داوری و نتیجه گیری به عهده خواننده واگذار می شود.




۹:  http://hotfile.com/dl/92222472/b9a9197/Az_Koleini_Ta_Khomeini.pdf.html

کتاب “توضیح المسائل، از کلینی تا خمینی” نوشته “دکتر شجاع الدین شفا
پاسخ هایی به پرسش های هزارساله، پژوهشی مستند در مبانی تاریخی و فکری و مذهبی مکتب هزار و صد ساله دکانداران دین بر مبنای ده هزار حدیث و حکم فقهی. نقل از معتبرترین کتاب های حدیث و فقه این مکتب از اصول کافی تا توضیح المسائل.
آثاری از قبیل اصول کافی کلینی و جامع عباسی شیخ بهاءالدین عاملی و بحارالانوار و حلیة المتقین و زادالمعاد ملا باقر مجلسی و مفاتیح الجنان آخوند عباس قمی و معراج و معاد و توحید دستغیب شیرازی و توضیح المسائل و تحریرالوسیله روح الله خمینی و ده ها اثر دیگر از همین قماش که مکتب آخوند از هزار سال پیش تا کنون، آنها را با قید سوگند و در عین حال با پشتوانه تکفیر و چماق، منعکس کننده قوانین ابدی ثابت و تغییر ناپذیر الهی معرفی کرده بود که توسط پیامبر و ائمه اطهار به بندگان مغرب خدا ابلاغ شده است. ولی در عمل مجموعه ای از سخیف ترین و گاه ابلهانه ترین جعلیات دکانداران دین بیش نبود که نه تنها هیچ پیامبر و امامی آنها را نقل نکرده بود، بلکه حتی ملا نصرالدین نیز نتوانسته بود چنین اراجیفی را بر زبان آورده باشد. در «دکان دین» تعداد احادیثی که به صورت کالای آماده فروش به جماعت مومنان عرضه شد، در کوتاه مدتی از 17 حدیث مسلم که اندکی پس از درگذشت پیغمبر، توسط ابوحنیفه معروف مشخص شده بود، در زمان ملا محمد باقر مجلسی به دو میلیون و چهارصد هزار رسید. از امام جعفر صادق به تنهایی بیش از سیصد هزار حدیث توسط محدثان روایت شده که جز اندکی از آنها، مابقی یا کاملا ضد و نقیض با یکدیگر یا متناقض یا احادیث پیغمبر و سایر ائمه یا خلاف بدیهیات و واقعیات علمی و عملی یا حتی خلاف متون قرآن و یا چنان مبتذل و سخیف و گاه نیز رکیکند که باور کردن اینکه چنین مطالبی را حتی یک دیوانه تیمارستان گفته باشد دشوار است، اما در این کتاب چند صد نمونه از این چند هزار حدیث با ذکر منابع آمده است. آشنایی نزدیک با این واقعیات، برای جوان ایرانی که امروز در معرض یک مغزشویی حساب شده و همه جانبه قرار گرفته است، ضرورت کامل دارد.


کتاب “توضیح المسائل، از کلینی تا خمینی” نوشته “دکتر شجاع الدین شفا”  پاسخ هایی به پرسش های هزارساله، پژوهشی مستند در مبانی تاریخی و فکری و مذهبی مکتب هزار و صدساله دکانداران دین بر مبنای ده هزار حدیث و حکم فقهی. نقل از معتبرترین کتاب‌های حدیث و فقه این مکتب از اصول کافی تا توضیح المسائل.
آثاری از قبیل اصول کافی کلینی و جامع عباسی شیخ بهاءالدین عاملی و بحارالانوار و حلیة المتقین و زادالمعاد ملا باقر مجلسی و مفاتیح الجنان آخوند عباس قمی و معراج و معاد و توحید دستغیب شیرازی و توضیح المسائل و تحریرالوسیله روح الله خمینی و ده ها اثر دیگر از همین قماش که مکتب آخوند از هزار سال پیش تا کنون، آنها را با قید سوگند و در عین حال با پشتوانه تکفیر و چماق، منعکس کننده قوانین ابدی ثابت و تغییر ناپذیر الهی معرفی کرده بود که توسط پیامبر و ائمه اطهار به بندگان مغرب خدا ابلاغ شده است. ولی در عمل مجموعه ای از سخیف ترین و گاه ابلهانه ترین جعلیات دکانداران دین بیش نبود که نه تنها هیچ پیامبر و امامی آنها را نقل نکرده بود، بلکه حتی ملا نصرالدین نیز نتوانسته بود چنین اراجیفی را بر زبان آورده باشد. در «دکان دین» تعداد احادیثی که به صورت کالای آماده فروش به جماعت مومنان عرضه شد، در کوتاه مدتی از 17 حدیث مسلم که اندکی پس از درگذشت پیغمبر، توسط ابوحنیفه معروف مشخص شده بود، در زمان ملا محمد باقر مجلسی به دو میلیون و چهارصد هزار رسید. از امام جعفر صادق به تنهایی بیش از سیصد هزار حدیث توسط محدثان روایت شده که جز اندکی از آنها، مابقی یا کاملا ضد و نقیض با یکدیگر یا متناقض یا احادیث پیغمبر و سایر ائمه یا خلاف بدیهیات و واقعیات علمی و عملی یا حتی خلاف متون قرآن و یا چنان مبتذل و سخیف و گاه نیز رکیکند که باور کردن اینکه چنین مطالبی را حتی یک دیوانه تیمارستان گفته باشد دشوار است، اما در این کتاب چند صد نمونه از این چند هزار حدیث با ذکر منابع آمده است. آشنایی نزدیک با این واقعیات، برای جوان ایرانی که امروز در معرض یک مغزشویی حساب شده و همه جانبه قرار گرفته است، ضرورت کامل دارد.
دانلود کتاب “توضیح المسائل، از کلینی تا خمینی” نوشته “دکتر شجاع الدین شفا”

۱۰:  http://hotfile.com/dl/92517046/946f574/Sex_Sharia_Zan_Dar_Tarikhe_Islam.pdf.html

کتاب “سکس و شرع و زن در تاریخ اسلام” نوشته “مریوان حلبچه ای” ترجمه “آرمان منوچهری
با ظهور اسلام و ترویج اندیشه های دگم و واپسگرایانه و تبدیل آن به دینی سرشار از سکس و تجاوز جنسی و شهوترانی و هوسرانی برای طیف مردان مسلمان، سیستمی توتالیتر بر جامعه حاکم شد که نه تنها رفتار، بلکه اندیشه انسان را تحت نفوذ و سیطره خود قرار داد. وجود ده ها آیه زن ستیزانه و صدها حدیث از پیامبر و خلفا و ائمه، گویای دگردیسی هایست که زمینه انحطاط جامعه را در پی دارد. اسلام از همان ابتدای ظهورش، انسان ها را در همان دو گروه دسته بندی شده اجتماع یعنی گروهی حاکم و گروهی محکوم، باقی گذاشت و قانون لایزال مردان حاکم و زنان محکوم، مردان بهتر، زنان کهتر را برای همیشه ماندگار ساخت. محمد با توجه به شرایط اقلیمی و اجتماعی شبه جزیره عربستان و با تشخیص اینکه مردم آن منطقه را تنها از راه وعده های بهشتی همچون، وجود حوری های بهشتی آماده جماع که هربار به حالت دخترانگیشان باز می گردند، وجود غلمان های نازک پوست و مهیا برای عمل لواط، جنگل های سرسبز، جویبارهای شیر و شراب و عسل، کاخ های بهشتی ساخته شده از سنگ های مرمر و عاج، تشویق به کشتن و جهاد می نمود. ستمی که پیروان دین اسلام، به عنوان کامل ترین ادیان به تعبیر مسلمانان، در حق زنان به انجام میرسانند، گویای نابرابری جنسیتی است که در قرآن و در طی آیات مختلفی به آن اشاره شده است.




۱۱:  http://hotfile.com/dl/92120408/51039c1/Barandazi.pdf.html
کتاب “براندازی، ضد ولایت فقیه” نوشته “رامین کامران
طرف خطاب این کتاب همه آزادی‌خواهان ایرانی هستند، تمام آنهایی که معتقدند ایران و ایرانیان سزاوار موقعیتی بسیار بهتر از این هستند که امروز نصیبشان شده است. آنهایی که اعتقاد دارند باید برای آزادی و سربلندی به راهی بازگردیم که پدران ما در یک قرن پیش با انقلاب شکوهمند و دوران‌ساز «مشروطیت» گشوده اند. نجات ایران فقط با همراهی ما ممکن است. کسی جز ما توان برانداختن نظام اسلامی را ندارد و هیچکس به اندازه ما موظف به اینکار نیست.




۱۲:  http://hotfile.com/dl/91889652/8fd34da/Man_va_Emam_Zaman.pdf.html

کتاب “ظهور، حکایت من و امام زمان” نوشته “هوشنگ معین زاده
افسانه امام زمان و قصه ظهور او از هزار و دویست سال پیش با دروغ آشکار مرد رندی بنام «عثمان بن سعید عمری» از قبیله بنی اسد پا گرفت و با پیدایش سلسله صفوی به ایرانیان تحمیل شد. از آن تاریخ تا به امروز این افسانه چنان با سرنوشت مردم ایران گره خورده که گشودن آن به سادگی ممکن نیست، مگر به دو صورت: نخست اینکه امام زمان ظهور کند تا تکلیف مردم ایران با او روشن شود.  دیگر این که ملت ایران از خواب غفلت هزار ساله بیدار شوند تا بتوانند از چنبر این دروغی که گرفتارش هستند، نجات پیدا کنند. در بخش مربوط به بیداری و آگاهی کتاب حقایق تاریخی، نقل قول ها و روایات مکتوب و هر آنچه به نام امام زمان گفته اند، بازگو می شود تا ماهیت دروغ آنهایی که این امام را ساخته اند روشن گردد. در عین حال نیز کوشش شده تا راهکار برون رفت از این سرنوشت مختوم مردم ایران در لابلای صحنه های مربوطه ارائه گردد. راهکاری که می تواند الگویی باشد برای نجات مردم ایران از خسارت های ناشی از این دروغ و رهایی از اوضاع وانفسایی که هم اکنون گرفتارش هستند.




۱۳:  http://hotfile.com/dl/92517865/cab6080/Tozih_al_Lataef.pdf.html

کتاب “توضیح اللطائف، مجموعه جوک های جمهوری اسلامی” نوشته “پرویز خطیبی
کتابی که در دست شماست، مجموعه ای از طنزهای سیاسی هفت سال اخیر ساخته و پرداخته مردمی است که طعم تلخ حکومت جمهوری اسلامی را چشیده اند. روایتی است از زنان و مردانی که در جو اختناق و زیر رگبار گلوله، نفرت و انزجار خود را از حاکمان جبار و مکار و غاصبان و دزدان حقوق فردی و اجتماعی ملت ایران ابراز می کنند.

Tozih al Lataef

۱۴:   http://hotfile.com/dl/91941917/601d527/Sokhanani_Baraye_Andishidan_3.pdf.html

کتاب “سخنانی برای اندیشیدن” نوشته “دکتر احمد ایرانی
دین، دیکتاتوری، آزادی، دموکراسی
سخنانی یا گفته هایی وجود دارند که به راستی شایسته اندیشیدنند و خواننده تیزبین را به تفکر وا می دارند. در گزینش گفته ها یا تک جمله های کسانی که نامشان در این دفتر آمده است تنها معیار، سخنان یا محتوای کلام آنها بوده است.  به عنوان نمونه، میرزا فتحعلی آخوندزاده:
احکام اسلامی که زاده جامعه راکد عشیره ای عربی است ذاتا خشک و متحجراند و قوانین جزایی آن سخت جابرانه و حتی وحشیانه. آنچه در کتاب اسلام راجع به اصل آفرینش و خلقت انسان آمده، تکرار اباطیل تورات و انجیل است. بزرگان این قوم بیگانه (اعراب) مادام که درحال حیات بودند، خودشان ایران را ویران کردند. حالا که مرده اند و خاک شده اند، اهل ایران به مناسبت ارادت به ایشان، مبتلای انواع مصائب اند. قانون کثرت زوجات نیز از دیگر رسوم زشتی است که رابطه زن و شوهر را میان اهل اسلام به صورت مالک و مملوکه در آورده است. آیین عزاداری و ماتمگری، روح شادی و کامرانی را از میان این ملت برانداخته و روزشان را چون شب تار ساخته است. منش و خوی ایرانیان هیچگاه با کیش تازیان سازگاری نداشت و هماره از برای پاره کردن نظام و اساس آیین تازیان وسیله و واسطه می جستند.

Sokhanani Baraye Andishidan 3

۱۵:  http://hotfile.com/dl/91939420/a5dea5e/Nabard_Din_Ba_Elm.pdf.html

کتاب “نبرد دین با علم” نوشته “برتراند راسل” ترجمه “دکتر احمد ایرانی” و “علی اصغر مهاجر
در کتاب «نبرد دین با علم» راسل به بیان بخشی از تاریخ رابطه این دو پدیده انسانی – اجتماعی می پردازد. با منطقی روشن و بیانی کوبنده آشکار می کند آنان که خود را کارشناسان علوم الهی نامیده اند همیشه سد راه پیشرفت علم و دانش بوده اند. آنان که خود را روحانی و پیام خود را آسمانی می دانند همیشه با نیرو و توانشان از گسترش حقیقت جلوگیری کرده اند. این روحانیون هوادار مهربانی و معنویت، در عمل دانشمندان را زنده سوزانیده اند؛ آنان را به خاطر بیان حقیقت علمی به دادگاه و زندان کشانده اند؛ و در طول تاریخ همواره سبب آزار و اذیت هوادارن علم و معرفت بوده اند.

Nabard Din Ba Elm




۱۶:  http://hotfile.com/dl/91941610/abe2d8e/Shesh_Ensan_Mobarez.pdf.html

کتاب “شش انسان مبارز” نوشته “دکتر احمد ایرانی
کتاب شش انسان مبارز، چکیده سرگذشت و اشاره ای است به افکار شش اندیشمند بزرگ، شش انسان انقلابی که از جمله مبارز ترین و روشنفکر ترین مردان تاریخ معاصر به شمار می روند. از «سارتر»، «راسل» و «مارکس»، «ولتر»، «لنین» و «گاندی» به نام «بشر دوستان بزرگ» یا اومانیست نیز یاد می شود. زیرا هر شش تن تمام دوران زندگی خود را وقف تلاش برای بهبودی زندگی نوع انسان کردند و بر هیچ کس نیز منتی ننهادند. این شش اندیشمند بزرگ از پرکارترین، خلاق ترین و مبارز ترین فیلسوفان و نویسندگان نیز شمرده می شوند. هر شش نفر با شدت و قدرت تمام علیه «دستگاه دین و مذهب و حکومت های زور» به مبارزه پرداختند و برای بی اعتبار سازی باورداشت های مذهبی دینی و مذهبی و سیاسی زمان خود از هیچ تلاشی در سراسر زندگی روگردان نشدند.

6 Ensan Mobarez


۱۷:  http://hotfile.com/dl/92510950/af9516b/Zanan_Parde_Neshin.pdf.html

کتاب “زنان پرده نشین و نخبگان جوشن پوش” نوشته “فاطمه مرنیسی
آیا عجیب نیست در آخرین دهه قرن بیستم که زن و مرد، پیر و جوان، در سراسر کره خاکی با پیشینه های مذهبی و عقیدتی مختلف و با زبان ها و و گویش های گوناگون آوای مقاومت ناپذیر دفاع از حقوق بشر را سر می دهند، تنها اسلام به عنوان سد راه دموکراسی واقعی و مانع احقاق حقوق زن شناخته شده است؟




Zanan Parde Neshin


۱۸:  http://hotfile.com/dl/91935812/415ae9d/Islam_Khorafat_va_Zansetizi.pdf.html

کتاب “اسلام، خرافات و منشور زن ستیزی” نوشته “فرزاد جاسمی
باورهای ضد بشری و افکار و اندیشه های مالیخولیایی زن ستیزانه که بر شالوده و بنیان ستم طبقاتی و نابرابری انسان ها پی ریزی و استوار گردیده، در سرتاسر کره خاکی، مشروعیتش را از ادیان و مذاهب گوناگون که در طول تاریخ آلت دست قدرتمندان، زورمداران و استثمارگران بوده و چون افیون در جهت خام و رام نمودن توده کار و زحمت و بهره برداری بیشتر از دسترنج آنان عمل نموده می گیرد. در سرزمین ما ایران نیز، در سده ای و از قرن ها پیش تاکنون، تحمیل هر نوع توهین، تحقیر و نابرابری در حق نیمی از جمعیت زنده و سازنده کشور یعنی زنان جامعه، مشروعیت و قانونیتش را از قرآن، حدیث، سنت و راه و روش محمد و جانشینانش که درحال حاضر روحانیون تبهکار وابسته به دستگاه خلیفه گری شیعه هستند، گرفته و می گیرد.

Isalm, Khorafat va Zansetizi


۱۹:  http://hotfile.com/dl/92075554/81233b8/Emam_Zaman.pdf.html
  
سلسله مقالات “امام زمان به چه کار فقها می آید” نوشته “اکبر گنجی
زمامداران حاکم بر ایران، شاید نقد باورهای اصلی دین را برتابند، اما طلب دلیل بر وجود امام زمان را بر نمی تابند، چرا که حیات و ممات آنان وابسته و متکی بر این باور بلادلیل است. روحانیون حاکم بر ایران با اتکا بر این باور، مردم ایران را به اسارت گرفته اند. در ایران مبلغ امام زمان یعنی «ولی فقیه»، با سرکوب و زندان و شکنجه هم نمی تواند مردم را ملتزم به دین نگاه دارد و هزاران سرباز گمنام امام زمان به همراه دیگر نیروهای نظامی و انتظامی در سراسر کشور درحال بالا و پایین کردن لباس و وضع ظاهری مردم اند. تمام روایات ظهور مهدی موعود و اقداماتش، چنان قصه پردازی شده اند که گویی تمام حوادث در همان قرون اولیه ظهور اسلام اتفاق می افتد، نه در آینده ای دور و در جامعه ای مدرن. هیچیک از امامان شیعیان، تصوری از جامعه مدرن آینده در ذهن نداشتند و نمی توانستند داشته باشند. تمام درگیری های امام زمان با ابزارهای جنگی گذشتگان است. از توپ، تانک، بمب افکن های فوق مدرن، موشک های بالستیک و جنگ ستارگان خبری نیست. گویی بزرگترین جنایتکاران تاریخ، بنی امیه و عباسیانند. دوازدهمین امام شیعیان (حضرت مهدی)  وجود خارجی ندارد، امام غایب، برساخته نزاع‌های خانوادگی بر سر ارث و میراث است.

Emam Zaman


۲۰:   http://hotfile.com/dl/91943652/1fb33cc/Negahi_Be_Tarikh_Islam.pdf.html
کتاب “نگاهی به تاریخ اسلام” نوشته “بهرام رحمانی
«الله» و «قرآن» ساخته و پرداخته شخصی به نام «محمد بن عبدالله» است که بی اندازه آدمی مستبد و خشونت طلب بود. در حقیقت محمد، اعتقاد به اسلام را با راه انداختن جنگ های خونین طولانی و تهدید و ترور، به مردم بدوی تحمیل کرد. فرهنگ به اصطلاح اسلامی، در کلیه مذاهب فرهنگ جهل و جنایت است. این فرهنگ، بخصوص در دین اسلام، ارتجاعی تر و خرافی تر و ضد زن و ضد کودک و ضد آزادی است.

Negahi Be Tarikh Islam