۱۳۸۸ آبان ۲۲, جمعه

خلخالی زنده‌ می شود...

موجی از ترور و اعدام به وسیله‌ی حکومت سرکوب گر جمهوری اسلامی به راه افتاده‌ است.


دیروز احسان فتاحیان ،


امروز شیرکو معارفی ،


فردا ؟


فرداهای دیگر ، نسل کشی و قتل عام ..........

۱۳۸۸ آبان ۱۹, سه‌شنبه

رسانه‌ها/جمهوری اسلامی/مردم غزه

رسانه‌ ها: مردم غزه‌ از آب آشامیدنی مناسب بر خوردار نیستند.

جمهوری اسلامی ایران: هیات محترم وزیران پس از خوردن موزهای برزیل و نان برنجی های کرمانشاه ، مصوبه‌ای را تصویب کردند که در آن قرار شد به زودی محموله‌ای آب برای برادران و خواهران جان بر کفمان در غزه‌ بفرستند. این محموله شامل انواع آب معدنی، نوشیدنی های گوارا و صد در صد اسلامی و حلال هستند همراه این محموله مقداری هم مهمات و سلاح پیشرفته‌ در اختیار برادران و خواهران مجاهدمان می گذاریم.

مردم غزه‌: به زودی شروع به کنیز خریدن از مصر می نماییم چونکه آب برای شرب و غسل کردنمان مهیا شده‌ است. و از این به بعد در داخل تانک های ایرانی حمام سیار برای شستشوی اسلامی و رفع غسل درست می کنیم. مرحباً علی السید العظمی السید خامنه‌ای جبران می کنیم براتون اگه‌ گذاشتیم مردم به خیابان ها بیایند و داد فریاد کنند... جبران می کنیم آقا..جبران می کنیم.

۱۳۸۸ آبان ۱۲, سه‌شنبه

13 آبان

با این کروبی و موسوی گفتن و یا حسین و الله اکبر فقط و فقط داریم دیکتاتوران دینی را نسبت به خود گستاخ تر می کنیم ، این مزخرفات کدومند ، اینها که دهنشون به گوشت نمی رسه‌ ، شدن انقلابی.........یه‌ خورده‌ گوشت که بخورن و چند تا جوان را به پای چوبه‌ی اعدام بفرستن دیگه‌ نه خواسته‌ای دارن و نه بینشی.
خلاصه‌، فردا در سیزدهم آبان باز شعار مرگ است و نابودی، نیستی و دیکتاتور منشی، و بسیج بازی و راه سبز و استرس و اضطراب ، باز آقای خامنه‌ای است و دست بر گردن و شالی در گردن و مظلومیت نمایی و در عین حال بیداد گری و صدور انقلاب..
مگر با نابودی نظام دیکتاتورانه دین و دیانت بتوان چنین عتیقه‌هایی را به زباله‌دان تاریخ سپرد. از کروبی حامی به اصطلاح مردم گرفته‌ تا خامنه‌ای ولی امر مسلمین...